Thursday, March 17, 2011

Dont Judge a book by its cover...



Hah.. Apa perasaan korang tgk video ni?? Syok, gembira, jeles or terkesima macam aku??
hehe.. Saya sangat la suke dgr both of suara dia ni. Baik suara parau or lembut.. Hehe..
Sedap siot,(masih mood terkesima).. Saya sampai sanggup downlod video ni. Hahaha..
By the way, nak share kat korang.. Walaubagaimanapun rupa seseorang itu, first impression is important untuk korang make fren ngan dia.. Biasakan diri dengan develop impression yang baik kat dia.. Tak nyesal buat macam tu. Apa apa pun, bagi golongan insan biasa, kita tak harus deskriminasi orang yang macam ni.. Walaupun kadang kadang dorang agak membuat kita rasa tak selesa, tapi jangan la tunjuk sangat perasaan tu. Mereka ni baik, serius, kalau kita betol2 kenal dorang.. Saya suka kawan ngan sahabat kita macam ni..
Just nak share ngan korang, apa2 pun terjadi kat seseorang itu... Itu kehendak dia, yang kadang2 bukan dia yang nak, dah memang azali terjadi macam tu apa nak buat..
Fahami sesama sendiri, hormati sesama sendiri dan nasihat dengan cara yang betol bukan BRUTAL..
Btw, she's HOT... And suara dia MACHO.. Malaysia ada ker yang macam ni?? jangan2 kena tikam ngan durian masa dia dok buat persembahan kat depan.. Kalau suara sedap, saya baling la cokolat kat dia.. Hhahaha.. Sharing for the day!!!!!
I love her/him... =)











No comments:

 
me,myself and i'm prisc - Blogger Templates, Wordpress Templates Free - by Templates para novo blogger HD TV Watch Entourage Online. Featured on Local Business Singapore