Saturday, March 12, 2011

cis..

Bengong.. Just another short note..
Saya nak cakap saya tak sedar dah nak masuk finak exam..
and sekarang saya ada assignment yang tak siap2 lagi..
bengong, kepala otak ni dah malas.. kena virus banyak sangat..
Hibernet melapau and shutdown beribu2 kali dah..
Kena overhaul kot baru la ok..
Saja ja nak merapu.. Malas nak bercakap coz semua orang ada masalah yang sama..
Sekarang kalau boleh saya nak berjalan jauh jauh and menikmati keindahan alam puas puas..
Ekonomi saya dah merundum, investment tak berjalan. Malas punya pasal.. Kalau rajin dah balik modal dah.. Ok, ada x sesapa yang nak buat facial treatment?? haha... saja bertanya..
Saya dah hilang arah tuju, sila la guide saya balik..
Peliz la tolong saya kerana saya perlukan bantuan.. Tarik telinga saya n suruh saya belajar, macam cikgu2 masa sekolah buat.. Hahaha.. Okayla.. Saja jer.. Nanti update yang betol punya..
=)

No comments:

 
me,myself and i'm prisc - Blogger Templates, Wordpress Templates Free - by Templates para novo blogger HD TV Watch Entourage Online. Featured on Local Business Singapore