Friday, February 25, 2011

Ku Suka.....

Nah ni la post paling sempoi.. Sebenarnya saya cuak kerana saya ada exam malam ni.. Tapi saya tidak menelaah.. Menelaah.. Study la bah.. Bukan malas tapi dah yakin sesangat.. Wakaka.. Poyo..

Okei, pasal PRK.. Saya kalah dengan undian sebanyak 888.. Wow, kuat ong itu number.. Number borang aritu 007.. Kalau main 4D toto blh beli 007888.. Menang rm2juta wooo kalau 1st prise.. Hehehe.. Judi itu x baik untuk kesihatan.. Nanti x kena, marah2, pressure darah pun naik.. Silap2 blh strok (btl ker)... Kalau btl pulak, mlm ni x tido nyenyak coz x sabar nak ambik duit esok pagi.. Silap2 masa drive p ambik duit blh ngantuk and tebabas semasa memandu.. Jgn la main nombor ekor.. Makan sup ekor boleh la, sedap apa... Hehe..

Nanti nanti la saya ulas pendapat dan pengalaman saya join PRK ni.. Panjang nak story2.. Apa2 pun saya mengucapkan tahniah pada MPP UniMAP yg baru. Ada masa kita akan bekerja bersama atau pun saya plak jadi boss anda.. hehe..

Malam ni after exam saya p Kuala Lumpur the Busy City.. Ada konvensyen Amway di Sunway Pyramid... Ada Faizal Tahir kot... Tapi itu x penting, yg penting saya nak p belajar sebanyak yg blh dari mentor2 sekalian.. Nanti balik dari sana saya share sama kalian la eh.. Muah3...
Saya rindu Sarawak..

No comments:

 
me,myself and i'm prisc - Blogger Templates, Wordpress Templates Free - by Templates para novo blogger HD TV Watch Entourage Online. Featured on Local Business Singapore