Monday, November 22, 2010

Badan yang lemah..

Aku ni nampak jer macam kuat kan..
Tetapi ada satu rahsia tentang kekuatan badan aku ni,.
Antibodi aku agak lemah.. Aku ni alergik hujan tau tak..
Macam siot jer aku rasa. Kena hujan gerimis sikit pun aku dah demam.
Contoh macam exam malam tadi. Aku kuar bus, kena hujan. Tunggu kat luar pun kena hujan gak, agak basah la rambut aku ni. Baru 30 minit exam, hidung dah meleleh, mata berair,dahi panas.. Tension aku nak jawab exam sampai blackout. Nasib boleh jawab sikit, tak la kosong kan.
Lepas ni ada lagi exam, wish me all the best..
Hope x hujan g. If x naya aku time exam.
Yeyeah.. Happy exam everyone..
Masa tulis ni pun kepala berat. macam kepala doraemon jer..
Kalau ada suggestion macam mana nak kuatkan antibody,
jangan lupa bagitau aku kkk..


Macam ni la rupa aku pagi ni..

No comments:

 
me,myself and i'm prisc - Blogger Templates, Wordpress Templates Free - by Templates para novo blogger HD TV Watch Entourage Online. Featured on Local Business Singapore