Thursday, November 18, 2010

Lama siot..

Giler lama aku x update blog ni.. Aish busy sungguh aku ni.
Memang pun busy, banyak sangat aktiviti and kerja.
Exam, kuiz, assignment and kerja bisness aku.
Banyak perkara terjadi selama aku x mengupdate blog aku..
Yang penting adalah seperti aku ada "baby" baru nanti korang tgk, pastu aku ada bela hamster tapi dah mati kesejukan, ada dinner Besca and aku balik Miri 2 minggu time study week.
Aku tulis yang aku suka jer la. Yang x best aku x mao habaq la naa.
Saat dan ketika ini:
Aku busy dengan Final Exam yang bermula pada 22.November.2010 dan paper pembukaan adalah Operation Management. OM aku study sikit2 dah, adala nak cover part kira2 pasni. Tak terasa dah nak masuk sem 2 tahun 2. Wahhhhhh... Cepatnya masa berlalu, banyak sangat cuti kot.
Exam ni aku azam nak dapat dean list balik tebus kesilapan last sem and aku nak dapat Hadiah baik punya if dapat dean list. Nak tau apa, tunggu la next sem k. Aku mengidam barang ni sesangat.
Nak tulis banyak banyak tapi tunggu lepas exam k.
Banyak nak share ni. Ada hobi baru, discussion baru, orang baru, cerita baru dan macam2 yang baru. Hahaha..
Jum kita study. Before tu aku nak showoff "baby" baru aku. heee..


Haaaa.. Ni la baby baru aku.
Jenama Santa Cruz.
Ok la untuk beginner mcm aku ni.





Ni la hamster aku.
Tapi dah mati. Huhuhu..
Nama dia Hamtaro. Sayang gler kat dia.
Jinak siot..


Malam Annual Dinner Besca. Gaya sempoi jer. hehe.

Oh ya, before aku lupa.. My new haircut n hairstyle yg membawa kontroversi dlm family aku.
Walaupun simple bagi sesetengah orang, tapi bagi mum n dad I, ini adalah if boleh jangan buat.
Ok x?


Ok, lepas ni aku try update blog aku ni.
Tak busy sangat la kot lepas ni.

No comments:

 
me,myself and i'm prisc - Blogger Templates, Wordpress Templates Free - by Templates para novo blogger HD TV Watch Entourage Online. Featured on Local Business Singapore