Friday, November 19, 2010

Malas........

Gila sawan ke apa aku ni..
Malas melanda2 diriku ini.. Baru jer 3 hari pulun belajar. Hari ni dah malas tahap gaban dah.
Mencari cari dimana silapnya namun x dapat jawapan. Maybe coz aku rasa sedih kot.
Yela, aunt aku meninggal yesterday nite,
and I cannot say good bye to her because im in Perlis. Beribu batu jauhnya dari Miri. Waawawa.. Memori lama kembali bermain d pikiran and I almost menangis tadi time adik I bagitau.. I used to be her fav niece coz yela, selalu lawat dorang main kat rumah dorang, mandi d sungai ngan dorang. Dorang xda anak, so kiranya I ni penghibur dorang la if i p rumah dorang. Ingat lagi masa Gawai, asal p rumah dorang mesti kena bagi banyak gula2 n kuih tradisi yang sedap2.. Nyeh3.. Apa apa pun, kenangan hanya tinggal kenangan. Aku hanya mampu berdoa saja disini.
So, what now??
I pun x pasti nak buat apa.. Dari pagi tadi dok baca blog orang, chat dengan orang, tgk fb, dengar lagu yang sama berulang kali, main gitar lagu lagu jiwang karat.. Jiwa kacau siot. Nak nanges tapi cover kot, muka rock kapak mana blh nanges. Makkkkkk... Aku nak balik. Dah3... Behenti bersedih sekarang kena cari mood study balik. Cakap nak dapat dean list.. So kena FOCUS balik kat study..
Nak lagi,
nak lagi menaip ni. Macam best jer tulis apa aku nak. Nak cakap malas plak nak buka mulot ni.. Almaklumla ada lombong Emas 999 dlm mulot ni. Nak ke? Bagus untuk investment tau. Kalau nak bagitau k. Ok la.. Rasaya ada mood dah nak study ni.. Oyeah..

No comments:

 
me,myself and i'm prisc - Blogger Templates, Wordpress Templates Free - by Templates para novo blogger HD TV Watch Entourage Online. Featured on Local Business Singapore